Pielāgotās fiziskās aktivitātes audzēkņiem ar uzvedības, mācīšanās traucējumiem un autismu (LSPA_159)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Apgūt un pielietot zināšanas par pielāgotām mācīšanas stratēģijām sporta izglītībā audzēkņu ar SIV vajadzībām, lai nodrošinātu individuāli piemērotākās Studiju metodes ik vienam audzēknim.
Priekšzināšanas
Vispārējā vidējā izglītība.
Rezultāti
1.1. Demonstrē zināšanas definējumiem un terminoloģiju par uzmanības un mācīšanās attīstības traucējumu (turpmāk –
UMAT) veidiem. Izprot UMAT etioloģiju (redzes un dzirdes traucējumi utml.). Izprot UMAT smaguma pakāpes un to saistību ar audzēkņa vecuma faktoru. Demonstrē zināšanas par iekļaušanas speciālās izglītības mācīšanas vides organizēšanu sporta un veselības stundā audzēkņiem ar UMAT.
1.2. Prot plānot kustību spēju attīstības audzēkņiem ar UMAT.
3. Prot izmantot iekļaušanas speciālās izglītības mācīšanas metodes un vides organizēšanas principus sporta un veselības stundā audzēkņiem ar UMAT.
4. Prasmes lietot komunikācijas, tai skaitā alternatīvās komunikācijas, metodes un to praktisko pielietojumu sporta un veselības stundā.
1.5. Spēj prasmīgi analizēt iegūtos rezultātus par atbalsta līmeņiem PFA programmā un to praktisko pielietojumu, par praktiski veikto gadījumu piemēru analīzi praktiskās nodarbībās skolas vidē.