Pirmsskolas un skolas sporta didaktika (LSPA_500)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Mērķtiecīgi, kritiski izvērtējot un pielāgojot konkrētās vides prasībām lietot zināšanas, prasmes, attieksmes un vērtības pamatizglītības standartā iekļauto fizisko vingrinājumu, veselības veicinošo vingrinājumu un drošību sekmējošo vingrinājumu mērķus, uzdevumus jomā Veselība un fiziskās aktivitātes. Sekmējot caurviju prasmju lietošanu dažādu didaktisko pieeju īstenošanā sporta stundās.
Priekšzināšanas
Apgūti studiju kursi 1.un 2. studiju gadā sporta un pedagoģijas nozarē.
Rezultāti
1.Atpazīst un formulē aktualitāti, izaicinājumus jomā Veselība un fiziskā aktivitātes ar personisko pieredzi saistītā kontekstā. Izvirza sev saistošu katras nodarbības mērķi un izvēlas optimālos risinājumu.
1.Formulē atvērtus, uz izziņu vērstus jautājumus situācijās par pamatskolas un vidusskolas sporta izglītības procesu.
Salīdzina, interpretē, novērtē un grupē par skolotāja darbību reglamentējošos dokumentus pēc dotajiem kritērijiem. Savstarpēji sadarbojoties, pārliecinās vai izstrādāts pietiekami vispusīgs un precīzs apraksts.
1.Patstāvīgi analizē ar skolu saistīto uzdevumus. Atpazīst savas darbības stiprās un pilnveidojamās puses, rod dažādus veidus, kā attīstīt savu domāšanu un profesionālā kompetencē pilnveidojamās prasmes.