Profesionālā ētika (LSPA_242)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Apgūt teorētiskas zināšanas un dot iespēju topošajam izglītības un sporta speciālistam apgūt nepieciešamās zināšanas, prasmes un kompetences profesionālās ētikas jomā.
Priekšzināšanas
Apgūti studiju kursi: Izglītības psiholoģija skolotājiem, Skolotāju profesionālās prasmes, Sociāli emocionālā mācīšanās, Pedagoģiskā procesa tiesiskie aspekti, Mācīšana un mācīšanās dažādības kontekstā, Inovatīvas informācijas komunikāciju tehnoloģijas un metodes sporta pedagoģijā, Sporta vēsture, Sporta filosofija, Sports multikulturālā vidē un Olimpiskā izglītība, Profesionālā saziņa un terminoloģija I (angļu, vācu, krievu), Skolotāju prakse I, II.
Rezultāti
1.1. Profesionālās ētikas atslēgas vārdi, profesionālās ētikas veidi.
2. Profesionālās morāles struktūra, ētiskie vadības stili.
1.3. Formulēt profesionālās ētikas būtību, pamatjēdzienus, funkcijas sporta pedagogam.
4. Korporatīvās, biznesa un sporta ētikas pamatprasības, principus, normas un vērtības.
5. Prot teorētiskās zināšanas pielietot praktiskajā darbībā, pamatojot un paredzot rīcību un sekas.
1.6. Spēj patstāvīgi un komandā risināt tikumiskās audzināšanas problēmas, korporatīvās ētikas.
7. Sporta speciālista ētikas problēmas, izmantojot mūsdienīgas metodes un komunicēšanas ētiskos stilus.
8. Spēj izvērtēt ētikas kodeksus.
9. Izteikt personisko viedokli, veikt kritisku pašanalīzi, saistot teoriju ar praktisko ētisko aspektu izvēlētajā profesionālās darbības jomā.