Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Rezidentūras nodaļa
ECTS:16.95
Kursa vadītājs:Ņikita Bezborodovs
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:3. cikla (Doktora)
Mērķauditorija:Ārstniecība
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Klīniskā medicīna; Psihiatrija

Mērķis

Iepazīstināt ar bērnu un pusaudžu psihiskās veselības aprūpes sistēmu, pielietojot multidisciplinārās komandas darba principus, iesaistot profesionālus speciālistus un nodrošināt profesionālu aprūpi visos sociālajos līmeņos. Iepazīstināt ar biopsihosociālā modeļa izmantošanu un rehabilitācijas un sociālās psihiatrijas lomu bērnu un pusaudžu ar psihiskiem un uzvedības traucējumiem funkcionēšanas uzlabošanai, attīstot spējas un mazinot nespēju. Nodrošināt zināšanu apguvi par bērnu psihoterapeitisko un psiholoģisko izmeklēšanu, psihoterapeitisko diagnostiku, psiholoģisko intervenču indikācijām un kontrindikācijām. Sniegt ieskatu par dažādām uz zinātniskiem pierādījumiem balstītām psihoterapijas metodēm.

Rezultāti

Zināšanas

1.Zinās starptautiskos principus bērnu un pusaudžu psihiskās veselības aprūpē un rehabilitācijā, multidisciplinārās komandas un tās dalībnieku darba principus, mērķus un uzdevumus psihiatriskās rehabilitācijas kontekstā.

Prasmes

1.Mācēs organizēt multidisciplinārās komandas darbu, iesaistot profesionālus speciālistus – bērnu psihiatrus, psihoterapeitus, psihologus, audiologopēdus, fizioterapeitus, ergoterapeitus, vizuāli plastiskās mākslas terapeitus, nodrošinot terapijas pēctecību, socializācijas un izplatības nepārtrauktību.

Kompetences

1.Darba procesā izpratīs komandas darba pamatprincipus bērnu psihiatrijā, spēs intervēt un ievākt anamnēzi no pacienta un viņa piederīgajiem. Korekti izklāstīs multidisciplinārā komandā iekļauto pacientu un piederīgo terapijas plānu, metodes un sagaidāmos rezultātus. Plānos savas profesionālās darbības attīstības un pilnveides iespējas terapeitiskajās grupās, kā arī plānos savu zinātniski pētniecisko attīstību.