Reklāmas psiholoģijas pamati (LF_451)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veidot studentiem izpratni par reklāmas psiholoģijas pamatprincipiem, parādīt un paskaidrot reklāmas nozarē pielietojamās metodes, izveidot izpratni par personības izziņas sfēru un komunikācijas prasmēm reklāmas veidošanā mazajos un vidējos uzņēmumos.
Priekšzināšanas
Pamata zināšanas mārketingā, starptautiskajā mārketingā, starptautiskajā reklāmā, lietišķajā komunikācijā, starptautiskajā komunikācijā un biznesa ētikā.
Rezultāti
Sekmīgi apgūstot šo kursu, studenti spēs atpazīt un pielietot reklāmas psiholoģiskos paņēmienus, varēs izstrādāt psiholoģiski iedarbīgas reklāmas kampaņas un spēs salīdzināt konkurentu organizāciju psiholoģiskās reklāmas.
Studenti pratīs patstāvīgi izstrādāt un ieviest praksē psiholoģiski iedarbīgas reklāmas kampaņas savai organizācijai, izvēlēties reklāmu psiholoģijas konfliktu risināšanas veidus.
Spēja novērtēt, salīdzināt un analizēt citu organizāciju reklāmas paņēmienus.