Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: RSU Liepājas filiāle
ECTS:3
Kursa vadītājs:Ingūna Griškēviča
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Veselības vadība
Zinātnes nozare:Psiholoģija

Mērķis

Veidot studentiem izpratni par reklāmas psiholoģijas pamatprincipiem, parādīt un paskaidrot reklāmas nozarē pielietojamās metodes, izveidot izpratni par personības izziņas sfēru un komunikācijas prasmēm reklāmas veidošanā mazajos un vidējos uzņēmumos.

Priekšzināšanas

Pamata zināšanas mārketingā, starptautiskajā mārketingā, starptautiskajā reklāmā, lietišķajā komunikācijā, starptautiskajā komunikācijā un biznesa ētikā.

Rezultāti

Zināšanas

Sekmīgi apgūstot šo kursu, studenti spēs atpazīt un pielietot reklāmas psiholoģiskos paņēmienus, varēs izstrādāt psiholoģiski iedarbīgas reklāmas kampaņas un spēs salīdzināt konkurentu organizāciju psiholoģiskās reklāmas.

Prasmes

Studenti pratīs patstāvīgi izstrādāt un ieviest praksē psiholoģiski iedarbīgas reklāmas kampaņas savai organizācijai, izvēlēties reklāmu psiholoģijas konfliktu risināšanas veidus.

Kompetences

Spēja novērtēt, salīdzināt un analizēt citu organizāciju reklāmas paņēmienus.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.