Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:3 / 4.5
Kursa vadītājs:Kristaps Zaļais
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība
Zinātnes nozare:Vadībzinātne

Mērķis

Kursa mērķis ir nodot studentiem zināšanas un praktiskas iemaņas iesācējuzņēmuma tirgzinībā.

Priekšzināšanas

Mārketings.

Rezultāti

Zināšanas

Iegūst zināšanas par iesācējuzņēmuma tirgzinības īpatnībām, tehnikām, metodēm un to īstenošanu. Iegūst zināšanas, kā darbojas sociālie mediji informācijas izplatīšanā.

Prasmes

Prasme orientēties iesācējuzņēmumos lietotos tirgzinības nosaukumos, definīcijās un frāzēs; izprast tirgzinības finanšu un analītiskos rādītājus; iegūst izaugsmes uzlaušanas un partizānu mārketinga darba iemaņas produktu attīstībā, veikt iesācējuzņēmuma tirgzinības aktivitāšu budžeta aprēķināšanu.
Prasme efektīvi informēt sabiedrību par iesācējuzņēmumu.
Prasme izveidot zīmolu un veidot tam kvalitatīvu saturu.

Kompetences

Spēja izvērtēt iesācējuzņēmuma tirgzinības finanšu un analītiskos rādītājus.
Spēja ar nelieliem finansiāliem resursiem un inovatīvām tirgzinības metodēm piesaistīt lielāku skaitu klientu.
Spēja atrast un fokusēties uz iesācējuzņēmuma mērķauditoriju.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.