Veselības veicinošā peldēšana. Rekreācijas ūdenī pamati un didaktika (LSPA_416)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sekmēt studējošo profesionālās kompetences attīstību peldēšanas mācīšanas un mācīšanās organizācijā un vadībā, ievērojot izglītojamo individuālās iespējas un atbilstību sasniedzamajam mācīšanās rezultātam, kā arī dot iespēju studējošiem apgūt teorētiskās zināšanas un praktiskās prasmes peldēšanā. Veicināt zināšanu un prasmju apguvi par speciālo terapeitiskās vingrošanas programmu sastādīšanu ūdenī, atbilstoši vecumam, fiziskajām kondīcijām, nosakot funkcionālo spēju līmeni, vingrojumu izpildes precizitāti, kompensācijas mehānismu. Dot iespēju apgūt ķermeņa atbrīvošanas paņēmienus ūdenī, atvieglotas peldēšanas veidus, ekonomisku elpošanu peldēšanas laikā.
Priekšzināšanas
Priekšzināšanas, kas balstās uz teorētiskām un praktiskām zināšanām, sporta teorijā, anatomijā, dinamiskajā anatomijā, fizioloģijā, biomehānikā. Prasme peldēt.
Rezultāti
1.Metodiski pareizi organizēt peldēšanas mācīšanas nodarbības dažāda kontingenta, vecuma un sagatavotības cilvēkiem.
1.Formulēt un analītiski raksturot vingrošanas ūdenī pielietošanas principus.
1.Demonstrēt zināšanas par vingrošanu un tās vietu rehabilitācijas procesā.