Vingrošanas veidi sporta un veselības stundā (LSPA_483)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt studentiem nepieciešamās zināšanas, prasmes un kompetences par vingrošanas metodoloģiju sporta un veselības stundā; strukturēt vingrošanas elementu pielietojumu noteiktās sporta un veselības stundas daļās; apgūt vingrošanas elementu didaktiku (mācīt kā mācīt), ievērojot skolas audzēkņu vecumposmus. Spēt vērtēt izglītojamā sniegumu un izaugsmi saskaņā ar skaidri definētiem vērtēšanas kritērijiem un atbilstoši individuāli sasniedzamajiem mācību rezultātiem.
Priekšzināšanas
Vingrošanas pamati un terminoloģija; mācīšana un mācīšanās sportā; cilvēka funkcionēšana 1. un 2. daļas; veselības pedagoģija; pedagoga profesionālās prasmes; speciālā pedagoģija sporta un veselības stundā; saskarsmes psiholoģija un komunikācija; digitālkā pratība.
Rezultāti
1.Sistematizēt vingrojumus/vingrinājumus ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas ievada - sagatavotāja daļā.
1.Izstrādāt vingrojumu/vingrinājumu kopumu ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas ievada-sagatavotājas daļai sākumskolas/pamatskolas/vidusskolas vecuma grupām.
1.Studiju kursa mācīšanas procesā students apgūst zināšanas un prasmes respektēt skolēnus ar dažādām spējām un atšķirīgām izglītības vajadzībām nepieciešamību pēc diferencēta mācību procesa. Spēj veidot skolēncentrētu, iekļaujošu, intelektuāli rosinošu un emocionāli drošu mācību vidi, ņemot vērā izglītojamo iepriekšējo pieredzi un individuālās mācīšanās vajadzības.