Pārlekt uz galveno saturu
Studentiem
Darbiniekiem
Pētniecība
Starptautiskā sadarbība

Jau daudzus gadus starptautiskais modes uzņēmums Lindex ir iesaistījies Rozā lentītes kampaņā, kurā uzņēmuma klienti un darbinieki kopīgi atbalsta krūts vēža pētniecību. Lindex Latvia sadarbības partneris krūts vēža izpētē ir Rīgas Stradiņa universitātes Onkoloģijas institūts, kuram ir vairāk nekā 20 gadu pieredze ģenētiski pārmantotā krūts vēža pētījumos. Pateicoties Rozā lentītes kampaņai, tiek atbalstīta krūts vēža ģenētisko riska faktoru pētniecība.

Šogad, izstrādājot speciālu kolekciju māmiņām un bērniem, 10 % no šīs kolekcijas pārdošanas ieņēmumiem oktobrī Lindex ziedos krūts vēža izpētei. Papildus ziedojuma atbalstam visu oktobri Lindex veikalos klientiem tiks piedāvāta iespēja noapaļot savu pirkuma summu, kā arī iegādāties rozā lentīti.

Vismaz 7 % krūts vēža gadījumu šis vēzis ir pārmantots. Izmantojot ģenētiskos izmeklējumus, varētu savlaicīgi atklāt, kurām sievietēm ir augsts krūts vēža risks. Tas ļautu ievērojami uzlabot pārmantotā krūts un olnīcu vēža diagnostiku Latvijā, palīdzot sasniegt labākus ārstēšanas rezultātus.

"Mēs atbalstām Rozā lentītes kampaņu jau gandrīz 20 gadu, un tā joprojām ir ļoti svarīga mums un mūsu klientiem. Uzņēmuma Lindex uzmanības centrā ir sieviete, un katram kopīgi ieguldītajam centam ir liela nozīme tālākajā pētniecības darbā," saka uzņēmuma izpilddirektore Suzanne Enboge (Susanne Ehnbåge).

Rozā mēneša laikā Lindex velta īpašu uzmanību tam, lai izplatītu zināšanas par to, cik svarīgi sievietēm ir regulāri pārbaudīt krūtis. Vietnē lindex.com pieejams ceļvedis ar norādēm, kā veikt krūšu pašpārbaudi.

Lindex ir iesaistījies Rozā lentītes kampaņā kopš tās sākuma 2003. gadā un visos tirgos, kuros tas darbojas, kopā ar saviem klientiem krūts vēža izpētei ir savācis 16 miljonus eiro.