Komunikācijas, valodas un runas attīstība, agrīna attīstības novērtēšana (REK_264)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Iegūt zināšanas un praktiskas iemaņas par komunikācijas un valodas attīstību un agrīnu attīstības novērtēšanu.
Priekšzināšanas
Pedagoģija, didaktika, latviešu valodas fonētika un fonoloģija.
Rezultāti
1.Iegūs zināšanas par valodas attīstību ontoģenēzē, ekspresīvās un impresīvās valodas attīstību, Minhenes funkcionālās diagnostikas testu, Beilija testu, korekcijas darbu ar priekšlaikus dzimušiem bērniem.
1.Spēs novērtēt 0-4 gadus vecu bērnu komunikācijas, runas un valodas attīstību, pratīs apkopot būtisko informāciju par bērnu funkcionālajām spējām un faktoriem, kuri tās ietekmē, spēs pielietot terapijā rotaļdarbības paņēmienus komunikācijas, runas un valodas attīstīšanai.
1.Spēs savākt anamnēzi, identificēt komunikācijas, runas un valodas traucējumus, sniegt rekomendācijas.
Plānojums
| Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
|---|---|---|---|---|---|
| Audiologopēdija | 4 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts |