Sociālie mediji un digitālā diplomātija (SZF_105)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt studentiem izpratni par sociālo mediju lomu un ietekmi starptautiskās attiecībās, diplomātijā un publiskajā diplomātijā, kā arī attīstīt prasmes digitālās diplomātijas kampaņu izveidē un pārvaldībā.
Priekšzināšanas
Pamatzināšanas starptautiskajās attiecībās un diplomātijā - izpratne par starptautiskajām attiecībām, diplomātisko protokolu un starptautisko likumdošanu, kā arī komunikācijas iemaņas, informācijas tehnoloģiju lietotājpratība, kritiskās domāšanas iemaņas, ētikas standartu pārzināšana un kiberdrošības pamatjautājumu izpratne.
Rezultāti
1.Pārzinās informāciju par sociālo mediju pielietojumu digitālajā diplomātijā.
1.Prasmes analizēt starptautisko aktoru sociālajos medijos veiktās digitālās diplomātijas aktivitātes.
1.Veidot starptautisko aktoru interešu īstenošanai paredzētu digitālās diplomātijas kampaņu sociālajos medijos.
Plānojums
| Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
|---|---|---|---|---|---|
| Starptautiskās attiecības un diplomātija | 3 | 2. cikla (Maģistra) | Ierobežota izvēle | Māris Cepurītis, Marta Rībele, Marta Rībele, Māris Cepurītis, Māris Cepurītis, Marta Rībele | |
| Starptautiskās attiecības un diplomātija | 3 | 2. cikla (Maģistra) | Ierobežota izvēle | Māris Cepurītis, Marta Rībele, Marta Rībele, Māris Cepurītis, Māris Cepurītis, Marta Rībele |