.
Reklāma masu komunikācijas procesos (KSK_040)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
ECTS:3
Kursa vadītājs:Ilva Skulte
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija
Mērķis
Iemācīt reklāmas teorētiskos aspektus, likumības attiecībā uz tās sagatavošanu, īstenošanu un izvērtēšanu.
Priekšzināšanas
Komunikācijas situācijas analīze.
Rezultāti
Zināšanas
1.Kursa apguves rezultātā studējošie iegūst padziļinātu izpratni par reklāmas attīstības īpatnībām, par reklāmas pētījumu virzieniem; par reklāmas efektiem un to ietekmes likumsakarībām, par reklāmas aktualitātēm Latvijā.
Prasmes
1.Kursa apguves rezultātā studējošie analizē reklāmas efektus, reklāmas izpausmes salīdzinājumā ar citām komunikācijas formām; prognozē reklāmas ietekmes sekas, reklāmas regulācijas nepieciešamību saistībā ar sabiedrības demokrātijas līmeņa analīzi.
Kompetences
1.Kursa apguves rezultātā studējošie, izprotot reklāmas komunikācijas būtību, veido reklāmas stratēģiju un analizē reklāmu.