Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Komunikācijas fakultāte
ECTS:3
Kursa vadītājs:Klāvs Sedlenieks
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Socioloģija
Zinātnes nozare:Socioloģija; Sociālā antropoloģija

Mērķis

Metodiski, teorētiski un empīriski pievērsties starptautiskajam biznesam

Priekšzināšanas

nepieciešamas priekšzināšanas sociālajās zinātnēs, vēlams sociālajā antropoloģijā.

Rezultāti

Zināšanas

par teorijām, metodēm un perspektīvām starptautiskā biznesa pētniecībai sociālantropoloģijas ietvaros; par Baltijas tirgu tēlu konstruēšanu; par tendencēm jauno tirgu apgūšanā; par skandināvu uzņēmējdarbību Baltijā.

Prasmes

izprast biznesu un ekonomiku kā sociālu fenomenu; izprast biznesu dažādu kultūru un interešu krustcelēs; antropoloģiski analizēt uzņēmēju stratēģijas un rīcības; analizēt tirgu tēlu konstruēšanas procesus.

Kompetences

Kritiski vērtēt šajā studiju kursā aplūkoto teorētisko un empīrisko materiālu, izmantot to citu teorētisko un empīrisko materiālu interpretēšanā un analīzē, kā arī pielietot praktisku problēmu risināšanā un pētniecībā

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.