Starptautiskā biznesa antropoloģija: Skandināvi jaunajā Eiropas tirgū - Baltijā (KSK_068)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Metodiski, teorētiski un empīriski pievērsties starptautiskajam biznesam
Priekšzināšanas
nepieciešamas priekšzināšanas sociālajās zinātnēs, vēlams sociālajā antropoloģijā.
Rezultāti
par teorijām, metodēm un perspektīvām starptautiskā biznesa pētniecībai sociālantropoloģijas ietvaros; par Baltijas tirgu tēlu konstruēšanu; par tendencēm jauno tirgu apgūšanā; par skandināvu uzņēmējdarbību Baltijā.
izprast biznesu un ekonomiku kā sociālu fenomenu; izprast biznesu dažādu kultūru un interešu krustcelēs; antropoloģiski analizēt uzņēmēju stratēģijas un rīcības; analizēt tirgu tēlu konstruēšanas procesus.
Kritiski vērtēt šajā studiju kursā aplūkoto teorētisko un empīrisko materiālu, izmantot to citu teorētisko un empīrisko materiālu interpretēšanā un analīzē, kā arī pielietot praktisku problēmu risināšanā un pētniecībā