Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:6
Kursa vadītājs:Līga Ozoliņa
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Tirgzinības un reklāma; Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība

Mērķis

Veikt patstāvīgu pētniecisko darbu starptautiskā mārketinga un reklāmas vai starta uzņēmējdarbības vadības, vai starptautiskā biznesa un ilgtspējīgas attīstības zinātnes apakšnozarēs, pamatojot tēmas aktualitāti, izvirzot pētījuma mērķi, uzdevumus, hipotēzi, izmantojot pētījuma metodes.

Priekšzināšanas

Statistika, Mikroekonomika, Makroekonomika, Praktiskā uzņēmējdarbība, Ekonomisko pētījumu metodoloģija.

Rezultāti

Zināšanas

1.Zināšanas par pētījuma nepieciešamību, būtību, pētījuma struktūru;
Izpratne par ekonomiskām kopsakarībām;
Zināšanas par starptautiskā mārketinga un reklāmas, starta uzņēmējdarbības vadības, starptautiskā biznesa un ilgtspējīgas attīstības pētījumu izstrādi;
Zināšanas par informācijas avotu meklēšanas un strukturēšanas principiem.

Prasmes

1.Spēj realizēt analītiskos pētījumus;
Spēj analizēt biznesa vidi;
Spēj izvērtēt uzņēmējdarbības uzsākšanas riskus un iespējas;
Spēj prognozēt ekonomisko tendenču attīstību.

Kompetences

1.Spēj izstrādāt loģiskus un strukturētus pētījumus starptautiskā mārketinga un reklāmas, starta uzņēmējdarbības vadības, starptautiskā biznesa un ilgtspējīgas attīstības jomās;
Spēj veikt prognozes par nozares attīstību un tendencēm.

Plānojums

Plānošanas periods:2026. gada pavasara semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika41. cikla (Bakalaura)Obligāts
Starptautiskais mārketings un reklāma41. cikla (Bakalaura)Obligāts