Aprūpes filosofija un procesa modelis (MDAK_324)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt zināšanas par aprūpes modeli, lai nodrošinātu uz pierādījumiem balstītas pacientu aprūpes plānošanu un īstenošanu multikulturālā vidē. Attīstīt spēju izvērtēt klīnisko situāciju, identificēt un formulēt aprūpes problēmas, ņemot vērā ar pacienta veselības traucējumiem saistītās vajadzības, noteikt aprūpes mērķus un prioritātes, plānot aprūpi, aprakstīt aprūpes problēmu risinājumu un pacienta izglītošanu.
Priekšzināšanas
Propedeitika, anatomija, saskarsmes psiholoģija un komunikāciju prasmes, filozofija un medicīnas ētika.
Rezultāti
Studiju kursa apguves rezultātā studenti iegūs pamatzināšanas aprūpes filosofijā, iegūs padziļinātas zināšanas un izpratni par pacientu aprūpes problēmām un aprūpes īpatnībām dažādu veselības traucējumu gadījumos, un starpkultūru komunikāciju multikulturālā vidē.
Studiju kursa apguves rezultātā studenti pratīs identificēt un formulēt aprūpes problēmas, pamatot izvirzītās aprūpes problēmas un to risinājumu. Attīstīs kritisku domāšanu autonomai lēmumu pieņemšanai multikulturālā vidē ar dažādiem pacientiem dažādās situācijās.
Studiju kursa apguves rezultātā studenti attīstīs profesionālo kompetenci aprūpes problēmu identificēšanā un risināšanā, spēs novērtēt klīnisko situāciju un pielietot sistemātisku un holistisku pieeju pacientu aprūpē formulējot aprūpes problēmas, plānojot aprūpi, aprūpes darbību aprakstu un pacienta izglītošanu.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Māszinības, MZFz | 2 | Bakalaurs | Obligāts | Olga Juhņeviča, Lelde Atvara, Ilona Zariņa, Anastasija Gromova, Dagnija Brutāne, Diāna Platace, Gunta Bēta, Māra Kampara | |
Māszinības, LFMZFbz | 2 | Bakalaurs | Obligāts | Olga Juhņeviča, Lelde Atvara, Ilona Zariņa, Anastasija Gromova, Dagnija Brutāne, Diāna Platace, Gunta Bēta, Māra Kampara |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Māszinības, LFMZFb | 2 | Bakalaurs | Obligāts | ||
Māszinības, MZF | 2 | Bakalaurs | Obligāts |