Datu analīze un stratēģija (SZF_164)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Apgūt un izprast kvantitatīvas un kvalitatīvas analīzes iespējas organizācijas stratēģiskiem elementiem (vērtību ķēde, biznesa spējas, biznesa procesi, mērķi un organizatoriskā struktūra), izmantojot datu analīzes un darījuma intelekta sistēmu (BI) pieejas un tehnikas.
Priekšzināšanas
Nepieciešamas priekšzināšanas par datu analīzes pamatiem, datu avotiem, datu struktūrām un vizualizāciju. Vēlamas priekšzināšanas organizācijas vadīšanas principos.
Rezultāti
1.Spēj veidot rekomendācijas un interpretāciju par organizācijas darbības izskaidrošanas iespējām ar datu analīzes palīdzību un vērtību, ko tāda analīze var sniegt.
1.Spēj izveidot analītisko uzdevumu risinājuma dizainu.
1.Spēs patstāvīgi izvērtēt un izveidot, atbilstoši biznesa problēmai, datu analīzes pielietojuma vai risinājuma dizainu.
Plānojums
| Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
|---|---|---|---|---|---|
| Digitālās stratēģijas un mākslīgā intelekta vadība | 1 | 2. cikla (Maģistra) | Obligāts | Aldis Ērglis | |
| Digitālās stratēģijas un mākslīgā intelekta vadība | 1 | 2. cikla (Maģistra) | Obligāts | Aldis Ērglis |