Kopējā politika un pārvaldība: zaļā uzņēmējdarbība un uzņēmējdarbība ES vienotajā tirgū (SZF_214)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Kursa mērķis ir zaļā biznesa, uzņēmējdarbības un inovācijas koncepcija, kas ir transformācijas tendence Eiropas vienotajā tirgū. Kursa metodika ir vērsta uz izaicinājumiem kvalitatīvas izglītības un pētniecības - apmācības vides nodrošināšanā.
Priekšzināšanas
Mikroekonomikas pamati, ES tiesību pamati.
Rezultāti
1.Zināšanas par ES vienoto tirgu, tā sociālekonomiskajiem un regulatīvajiem aspektiem, koncepcijām un idejām, kas parāda izpratni par studiju kursa tēmu, zaļas organizācijas biznesa modeli.
1.Spēj apzināt tendences un rast radošus risinājumus, izmantojot zinātnisku pieeju, mainīgajās problēmās zaļās uzņēmējdarbības un inovāciju jomās; • spēj parādīt izpratni par vienotā tirgus sociālekonomiskās sistēmas īpašo transformāciju un transformācijas potenciālu mūsdienu apstākļos; • spēj izprast un demonstrēt “zaļās” biznesa tendences ilgtspējīgā biznesa izaugsmē, kā arī prasmes analītiskās metodēs, kas palīdz noteikt inovāciju un digitalizētu transformācijas potenciālu, kas ietekmē uzņēmējdarbību; • spēj patstāvīgi apkopot informāciju no dažādiem avotiem, kritiski to izvērtēt un pareizi pārdomāt; • spēj strukturēti, analītiski un kodolīgi rakstiski formulēt informāciju, precīzi un pamatoti izteikt domas, diskutēt par zaļās rūpniecības politikas, zaļās uzņēmējdarbības, kā arī sarunu procesa vispārīgajiem un specializētajiem aspektiem; • prot izmantot attiecīgas praktiskas un teorētiskas zināšanas un prasmes uzņēmējdarbības vadībā un pētniecībā, apzinoties šo aktivitāšu ietekmi uz vidi un sabiedrību.
1.• Svarīgāko prasmju attīstība, kas pozitīvi ietekmēs studentu karjeru; • spēja apkopot pētījumu debates, analizēt ekonomikas statistiku; • kritiski apspriest zaļās uzņēmējdarbības jautājumus un izstrādāt īsus ziņojumus par pašreizējām zaļās organizācijas un zaļās rūpniecības politikas tendencēm un to ietekmi uz uzņēmējdarbības attīstību.