Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Līga Roķe-Reimate
Mērķauditorija:Psiholoģija
Zinātnes nozare:Psiholoģija; Vispārīgā psiholoģija

Mērķis

Iepazīstināt studentus ar kreativitātes psiholoģijas aktuālajiem jautājumiem, nozīmīgākajām kreativitātes teorijām un pieejām kreativitātes izpētē un attīstīšanā, un sekmēt studentu radošuma pašizziņu un radošo pašizpausmi.

Priekšzināšanas

Vispārīgā psiholoģija.

Rezultāti

Zināšanas

Apraksta nozīmīgākos ar kreativitātes psiholoģiju saistītos jēdzienus, modeļus un teorijas.
Raksturo pieejas un metodes kreativitātes izpētē un attīstīšanā.

Prasmes

Lieto korektus ar kreativitātes psiholoģiju saistītus jēdzienus.
Novērtē dažādu kreativitātes komponentu ieguldījumu radošajos sasniegumos.
Skaidro, kādas kreativitātes izpētes metodes un kreativitātes attīstīšanas pieejas ir piemērotas radoša procesa, radoša produkta, radoša indivīda vai radošuma vides kontekstā.

Kompetences

Kritiski izvērtē ar kreativitātes būtību, izpēti un attīstīšanu saistītus apgalvojumus.
Diskutē par indivīda vai grupas kreativitāti sekmējošiem un kavējošiem faktoriem.
Izvirza psiholoģijas zinātnes atziņās balstītus argumentus pret nepamatotiem pieņēmumiem par kreativitāti.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.