Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Agita Melbārde-Kelmere
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Māszinības
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Klīniskā medicīna; Veselības aprūpe

Mērķis

Veicināt māsu un vecmāšu izpratni par līderismu, teorijām, līderisma stiliem un modeļiem. Izprast un lietot dažādus aprūpes modeļus, apgūt simulāciju prasmes. Veicināt studentu līderisma spēju attīstību un dažādības respektēšanu, kas nepieciešams māsas vadītājas amatā. Izkopt savstarpējo attiecību kultūru studentiem, stiprināt studentu personīgo efektivitāti veselības aprūpes personāla vadībā.

Priekšzināšanas

Vispārīgā psiholoģija, sociālo zinātņu pamati, ekonomika un organizāciju vadība, transkulturālā aprūpe.

Rezultāti

Zināšanas

Studiju kursa apguves rezultātā studenti iegūs zināšanas par māsu darba motivācijas un līderības teorijām, dažādiem personāla vadības aspektiem, māsu profesionālām organizācijām un to darbības nozīmi. Studenti spēj argumentēt un skaidrot līderības aspektus.

Prasmes

Studējošie spēs identificēt māsas līderes darbības pamatprincipus, diferencēt struktūras īpatnības, analizēt personāla reakcijas un raksturot priekšnoteikumus efektīvai māsu darba vadībai.
Studiju kursā studējošie iegūs prasmes izprast māsas profesijas nozīmīgumu un filozofiju, autonomiju veselības aprūpes sistēmā. Izpratīs māsu profesijas tēla un prestiža nozīmi. Attīstīs kritiskās domāšanas prasmes. Studenti spēs strādāt daudznozaru komandā un spēs organizēt šo darbu.

Kompetences

Pēc studiju kursa apgūšanas studējošie spēs izvērtēt darbinieku motivāciju, analizēt personāla vadības un psiholoģiskos procesus organizācijā, veikt efektīvu pārmaiņu vadību, īstenot organizāciju stratēģiju un attīstīt individuālo personību. Studējošie spēs nodrošināt māsas prakses kvalitāti un attīstību, veicot nepārtrauktu savu zināšanu un prasmju izvērtēšanu, uzturēšanu un pilnveidošanu.
Studējošie spēs veidot pozitīvu darba vidi, vērstu uz sasniegumiem un izaugsmi, kā arī veidot un uzturēt reprezentatīvu profesijas izvēli, nodrošinot katra indivīda aktīvu un efektīvu dalību.
Tiks attīstīta spēja vadīt resursus aprūpes darba nodrošināšanai, kā arī darboties starpnozaru komandā.
Studenti attīstīs spēju saprast, izpaust un interpretēt jēdzienus, domas, jūtas, viedokļus, kā arī pārliecinoši un kritiski (droši) izmantot informācijas tehnoloģijas gan darbā, gan brīvā laikā. Studenti spēs veikt pētniecisko darbu līderībā un radīt inovācijas aprūpes darba nodrošināšanā.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.