Mācīšana un mācīšanās sportā (LSPA_512)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sekmēt studentu profesionālo kompetenci, veicinot vispusīgu izpratni par mūsdienu pedagoģijas principiem, pedagoģiskā darba būtību pedagoģiskajā praksē sporta vidē, apgūt izglītības un izglītošanās procesa saturu, funkcijas un sākotnējās pētniecības prasmes.
Priekšzināšanas
Priekšzināšanas nav nepieciešamas.
Rezultāti
1.Studējošais pārzina pedagoģijas teorētiskos pamatus un mācību procesa organizācijas principus sporta vidē, izglītošanās procesa teorētiskos un praktiskos aspektus, izprot mācību procesa īpatnības dažādos vecumposmos un sporta līmeņos, kā arī spēj piemērot mūsdienu didaktiskās pieejas treniņu un mācību situācijās.
1.Studējošais prot plānot, vadīt un pielāgot mācību procesu atbilstoši sportistu attīstības vajadzībām, spēj kritiski analizēt un reflektēt par mācīšanas efektivitāti, sadarboties ar sportistiem, vecākiem un kolēģiem, kā arī prasmīgi pielieto mūsdienīgas mācību metodes, tostarp digitālos rīkus sporta izglītībā un pielietot dažādus vadīšanas stilus dažāda vecuma auditorijā.
1.Studējošais spēj izstrādāt individualizētas un uz mērķiem orientētas mācību stratēģijas sportā, analizēt un pilnveidot mācīšanas rezultātus, ievērojot izglītības un sporta nozares prasības, un integrē teorētiskās zināšanas ar praktiskajiem treniņu un izglītības uzdevumiem, kā arī spēj realizēt prasmes un zināšanas izglītība praktiskajā īstenošanā un pētniecībā.
Plānojums
| Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
|---|---|---|---|---|---|
| Sporta un izglītības speciālists (sporta veida treneris) | 2 | Īsā cikla (Pirmā līmeņa) | Obligāts | ||
| Veselības sporta speciālists | 2 | Īsā cikla (Pirmā līmeņa) | Obligāts |