Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Komunikācijas fakultāte
ECTS:3
Kursa vadītājs:Alnis Stakle
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne; Informācijas un komunikācijas zinātne
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne

Mērķis

Iepazīstināt ar nozīmīgākajām teorijām komunikācijas jomā, kā arī ar to piedāvātiem analīzes modeļiem un lietoto konceptuālo aparātu saistībā ar Latvijas multimediju telpas interaktīvās komunikācijas aspektiem. Uzmanība tiks pievērsta interaktīvās komunikācijas iespēju radītai kultūrrealitātei, t.i., jauno mediju kultūrai ar mērķi iepazīt pazīstamākos tīkla mākslas (net.art) piemērus kā arī mediju aktīvisma paraugus, kas kritiskā vērstībā aplūko Interneta radīto mediju telpu, komunikācijas, – tā dēvēto, “interaktivitāti” un simbolisko apmaiņu tīklā.

Priekšzināšanas

Nav.

Rezultāti

Zināšanas

Studējošie izmanto iegūtās zināšanas par:
• Stāsts interneta vidē. Stāstu stāstīšana.
• Foto – pamatprincipi, kvalitātes elementi fotogrāfijā, fotostāsta veidošana.
• Blogošana, sociālie mediji, tēla veidošana un kopiena.
• Datu vizualizācija – rīki un formāti.
• Skaņa – audio ierakstīšana, balss, tehnika, montāža.
• Valoda, teksts – teksta rakstīšana internetam, tipogrāfija, teksta izkārtojums, valodas lietojums.
• Video – kompozīcija, kameras leņķi, kameras kustība, montāža, intervija.
• Multimediālu stāstu problēmas – to iespējas un trūkumi.

Prasmes

Kursa gaitā studējošie praktiski izveidos multimediālu cilvēkstāstu (human interest story), izmantojot apskatītās formas – foto, audio, video, infografikas – un ievietos to kādā no stāstam piemērotām interneta platformām.

Kompetences

Studējošie spēj autonomi producēt, analizēt un izvērtēt multimediālus stāstus.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.