Nākotnes domāšana un stratēģija (SZF_146)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Kursa mērķis ir attīstīt studentu prasmes, kas nepieciešamas, lai veiksmīgi darbotos arvien vairāk mainīgajā pasaulē. Studenti iegūs dziļu izpratni par galvenajām tendencēm un tehnoloģijām, kas veido mūsu nākotni. Kursā tiks apgūtas nākotnes domāšanas metodes, kas nepieciešamas tālredzīgas prognozēšanas un stratēģiju izstrādei, lai sasniegtu gan personiskos, gan profesionālos, gan sabiedrības mērķus. Tas ļaus studentiem ne tikai reaģēt uz nākotnes izaicinājumiem, bet arī aktīvi veidot to, izmantojot inovatīvas pieejas un rīkus.
Priekšzināšanas
Gaidīti ir studenti, kuriem piemīt ziņkārība un atvērta prāta pieeja dažādu jomu, perspektīvu un nākotnes scenāriju pētīšanai. Būtiska ir gatavība aktīvi piedalīties diskusijās. Šie priekšnoteikumi nodrošinās, ka studenti ir gatavi pilnvērtīgi iesaistīties kursa aktivitātēs, apmainīties ar idejām un veidot tālredzīgas stratēģijas.
Rezultāti
1.Nosaukt un aprakstīt galvenās nākotnes domāšanas pieejas un tehnikas un Izskaidrot nākotnes scenāriju izstrādes metožu pamatprincipus, kā ārī raksturot globālo un tehnoloģisko tendenču ietekmi uz ekonomiskajiem, sociālajiem procesiem.
1.Izstrādāt detalizētus nākotnes scenārijus organizāciju pielāgošanās un stratēģiskās plānošanas vajadzībām un plānot un strukturēt stratēģiskus projektus, balstoties uz iespējamo nākotnes attīstību.
1.Demonstrēt stratēģisko domāšanu, analizējot globālās tendences un formulējot ilgtspējīgas attīstības stratēģijas, pielietot nākotnes scenāriju izstrādes metodes, lai plānotu organizācijas attīstību mainīgos apstākļos;
Plānojums
| Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
|---|---|---|---|---|---|
| Starptautiskais bizness un tiesības | 1 | 2. cikla (Maģistra) | Obligāts | Artis Birziņš | |
| Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība | 1 | 2. cikla (Maģistra) | Obligāts | Artis Birziņš | |
| Starptautiskais bizness un tiesības | 1 | 2. cikla (Maģistra) | Obligāts | Artis Birziņš | |
| Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība | 1 | 2. cikla (Maģistra) | Obligāts | Artis Birziņš |
| Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
|---|---|---|---|---|---|
| Digitālās stratēģijas un mākslīgā intelekta vadība | 2 | 2. cikla (Maģistra) | Obligāts | Artis Birziņš | |
| Digitālās stratēģijas un mākslīgā intelekta vadība | 2 | 2. cikla (Maģistra) | Obligāts | Artis Birziņš |