Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Sporta teorijas katedra
ECTS:3
Kursa vadītājs:Aira Aija Krūmiņa
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:Visiem līmeņiem
Mērķauditorija:Ārstniecība; Bioloģija; Civilā un militārā aizsardzība; Dzīvās dabas zinātnes; Farmācija; Informācijas un komunikācijas zinātne; Klīniskā farmācija; Komunikācijas zinātne; Māszinības; Medicīnas pakalpojumi; Medicīnas tehnoloģijas
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Izglītības zinātnes

Mērķis

Paplašināt RSU dažādās studiju programmās studējošo zināšanas, prasmes un kompetenci par pedagoģijas nozīmi un lomu sabiedrības izglītošanā vides un veselības ilgtspējas jautājumos un problemātikā, kas saistīti ar vides izmaiņu ietekmi uz veselību un veselības sistēmu ietekmi uz vidi, lai ar mūsdienīgu pedagoģijas stratēģiju palīdzību integrētu tās savā profesionālajā darbā ar klientu/pacientu.

Priekšzināšanas

Savam studiju līmenim, profesijai un specializācijai atbilstošas vispārējas zināšanas. Pamatzināšanas pedagoģijā.

Rezultāti

Zināšanas

1.Iegūst zināšanas un izpratni par pedagoģijas konceptu veselības un vides ilgtspējas kontekstā, vides un veselības problēmu būtību un risināšanas iespējām, likumībām, cēloņu un seku sakarībām, to saturu un nozīmi, kā arī ilgtspējas nozīmi un lomu sabiedrības dzīvē un veselības saglabāšanā.

Prasmes

1.Analizē un izvērtē vides un veselības problēmas, radoši izmanto pedagoģijas pieejas un instrumentāriju ilgtspējīgu risinājumu izstrādē un ieviešanā savā profesionālajā darbā. Izstrādā un aizstāv savu ilgtspējīgas izglītības koncepciju.

Kompetences

1.Izprot pedagoģijas nozīmību, kompetenti spriež par vides un veselības problemātiku, atbilstoši integrējot gūtās zināšanas un prasmes profesionālajā vidē. Demonstrē prasmi kompetenti un radoši organizēt savu darbu, kā arī veidot sadarbību ar kolēģiem, klientiem, pacientiem, studentiem. Kritiski un argumentēti meklē un īsteno starpdisciplināras (pedagoģija, vides un sabiedrības veselība, veselības aprūpe u.c.) pieejas. Mērķtiecīgi un patstāvīgi pilnveido savu profesionālo kompetenci.