Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:6
Kursa vadītājs:Ieva Saukuma
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Informācijas un komunikācijas zinātne; Komunikācijas zinātne; Politikas zinātne; Rehabilitācija; Sociālā antropoloģija; Sociālā labklājība un sociālais darbs; Socioloģija; Tiesību zinātne; Tiesību zinātne; Tirgzinības un reklāma
Valoda:Latviešu, Angļu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Socioloģija un sociālais darbs

Mērķis

Iepazīstināt studējošos ar sociāla pētījuma būtību, pētījuma veikšanas posmiem, svarīgākajām pētījumu metodēm. Kursa gaitā studējošie gūst izpratni par kvalitatīva un kvantitatīva rakstura pieeju sociālajos pētījumos, apgūst izlases veidošanas, datu vākšanas, apstrādes un analīzes prasmes, kā arī paaugstina kompetenci pielietot sociālo pētījumu metodes specifisku sabiedrisku problēmu risināšanai.  

Priekšzināšanas

Ievads specialitātē.

Rezultāti

Zināšanas

1.Izprot sociālo pētījumu būtību, pārzina pētījuma plānošanas gaitu un principus

Prasmes

1.Patstāvīgi izstrādā pētījumu instrumentāriju kvalitatīvu un kvantitatīvu datu ieguvei un novērtē to ticamību

Kompetences

1.Izvēlas situācijai/problēmai atbilstošu pētījuma dizainu

Plānojums

Plānošanas periods:2026. gada pavasara semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika21. cikla (Bakalaura)Obligāts
Multimediju komunikācija21. cikla (Bakalaura)Obligāts
Starptautiskais mārketings un reklāma21. cikla (Bakalaura)Obligāts
Tiesību zinātne21. cikla (Bakalaura)Obligāts
Sabiedriskās attiecības21. cikla (Bakalaura)Obligāts
Tiesību zinātne21. cikla (Bakalaura)Obligāts
Starptautiskās attiecības - Eiropas studijas21. cikla (Bakalaura)Obligāts
Žurnālistika21. cikla (Bakalaura)Obligāts
Tiesību zinātne21. cikla (Bakalaura)Obligāts
Multimediju komunikācija41. cikla (Bakalaura)Obligāts