Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:18
Kursa vadītājs:Romāns Putāns
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:-

Mērķis

Nostiprināt studiju gaitā apgūtās teorētiskās zināšanas starptautiskā mārketinga un biznesa vadības, finanšu menedžmenta, starptautiskā mārketinga, starp-kultūru biznesa attiecību vadības, projektu vadības, veicot konkrētus, praktiskus un ar uzņēmējdarbības vadību saistītus uzdevumus.

Priekšzināšanas

Biznesa stratēģija un vadība, starptautiskais mārketings, organizācijas efektivitātes vadība, finanšu menedžments.

Rezultāti

Zināšanas

1.Pēc prakses studējošais praktiski atpazīst vadībzinātnes teorētiskās pamatnostādnes.

Prasmes

1.Izprot uzņēmuma finanšu rādītājus, uzņēmuma pakalpojumu organizēšanas principus, argumentēti diskutē par uzņēmuma izvēlēto biznesa modeli un darba organizācijas formām.

Kompetences

1.Spēj integrēt teorētiskās zināšanas praksē, patstāvīgi formulē un kritiski analizē profesionālās problēmas un izsaka priekšlikumus organizācijas darbības uzlabošanā.

Plānojums

Plānošanas periods:2025. gada pavasara semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība22. cikla (Maģistra)Obligāts
Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība22. cikla (Maģistra)Obligāts