.
Prakse II (SBUEK_202)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
Kredītpunkti / ECTS:14 / 21
Kursa vadītājs:Ieva Kalve
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Vadībzinātne; Uzņēmējdarbības vadība
Mērķis
Padziļināt studiju programmas ietvaros iegūtās teorētiskās zināšanas, attīstīt prasmi pielietot teorētiskās zināšanas praksē un savākt empīrisko materiālu maģistra darbam.
Priekšzināšanas
Cilvēkresursu vadība globālajā vidē, Starptautiskā reklāma, integrētā mārketinga komunikācija, projektu vadīšana starptautiskajā biznesā
Rezultāti
Zināšanas
Nosauc un definē uzņēmumu darbības ilgtspējīgas attīstības plānošanas pamatprincipus.
Prasmes
Pielieto teorētiskās zināšanas praktiskajā darbā, pieņem kompetentus lēmumus, kas saistīti ar vadību, sekmīgi komunicē un sadarbojas ar personālu.
Kompetences
Izmantojot iegūtās zināšanas un prasmes, plāno un prognozē sekmīgu organizācijas attīstību.
Plānojums
Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība, SMBVM | 3 | Maģistrs | Obligāts | Romāns Putāns |