.
Prakse II (SBUEK_202)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
ECTS:21
Kursa vadītājs:Romāns Putāns
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:-
Mērķis
Padziļināt studiju programmas ietvaros iegūtās teorētiskās zināšanas, attīstīt prasmi pielietot teorētiskās zināšanas praksē un savākt empīrisko materiālu maģistra darbam.
Priekšzināšanas
Cilvēkresursu vadība globālajā vidē, Starptautiskā reklāma, integrētā mārketinga komunikācija, projektu vadīšana starptautiskajā biznesā
Rezultāti
Zināšanas
1.Nosauc un definē uzņēmumu darbības ilgtspējīgas attīstības plānošanas pamatprincipus.
Prasmes
1.Pielieto teorētiskās zināšanas praktiskajā darbā, pieņem kompetentus lēmumus, kas saistīti ar vadību, sekmīgi komunicē un sadarbojas ar personālu.
Kompetences
1.Izmantojot iegūtās zināšanas un prasmes, plāno un prognozē sekmīgu organizācijas attīstību.
Plānojums
Plānošanas periods:2025. gada rudens semestris
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība | 3 | 2. cikla (Maģistra) | Obligāts |