Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Starptautiskā biznesa un ekonomikas katedra
ECTS:15
Kursa vadītājs:Henrijs Kaļķis
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība
Zinātnes nozare:Vadībzinātne

Mērķis

Padziļināt studiju programmas ietvaros iegūtās teorētiskās zināšanas, attīstīt prasmi pielietot teorētiskās zināšanas praksē un savākt empīrisko materiālu maģistra darbam.

Priekšzināšanas

Teorētisko kursu apguve.

Rezultāti

Zināšanas

Pārzina uzņēmumu starptautiskā biznesa un mārketinga darbību.

Prasmes

Pielieto teorētiskās zināšanas praktiskajā darbā, pieņem kompetentus lēmumus, kas saistīti ar vadību, sekmīgi komunicē un sadarbojas ar personālu par starptautiskā biznesa un mārketinga jautājumiem.

Kompetences

Pielietojot iegūtās zināšanas un prasmes, pārvalda uzņēmējdarbības funkcijas (plāno, organizē, motivē, kontrolē) mūsdienu starptautiskā biznesa vidē.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.