Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Sporta teorijas katedra
ECTS:3
Kursa vadītājs:Agita Ābele
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Pedagoģija; Psiholoģija; Sporta treneris
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Sporta pedagoģija; Veselības un sporta zinātnes

Mērķis

Sekmēt studējošiem sportistu kustību tehnikas apguvei un to pilnveidei nepieciešamo zināšanu, izpratnes, psiholoģisko prasmju un kompetenču izaugsmi dažādu sporta veidu sportistu tehnisko elementu efektīvākai apgūšanai un pilnveidei, padziļinot izpratni ar individualizētu sporta speciālistu darbību sportistu integratīvajā sagatavošanā.

Priekšzināšanas

Vispārīgās un attīstības psiholoģijas priekšzināšanas, mācīšanās un mācīšanas teoriju izpratne, padziļināta kāda sporta veida speciālizācija.

Rezultāti

Zināšanas

1.Studenti definē, zina un izprot sportistu psiholoģisko un integratīvo sagatavošanu, definē psiholoģiskās prasmes, atpazīst psiholoģisko prasmju pielietošanu sportistu tehnisko elementu mācīšanās un individualizēšanas procesā.

Prasmes

1.Studenti izprot kustību tehnikas mācīšanas procesa norisi, tā iespējamo individualizēšanu, spēj analizēt sportistu nepieciešamās psiholoģiskās prasmes dažādu sporta veidu elementu tehnikas efektīvākai apgūšanai un pilnveidei.

Kompetences

1.Studējošie spēj izstrādāt un modulēt sportistam nepieciešamo psiholoģisko prasmju pielietošanu konkrēta tehniskā elementa apguves sekmēšanai un, izvērtējot apguves procesa norisi, izstrādāt apguves psiholoģiski pedagoģiskos ieteikumus šī procesa uzlabošanai.