Radošums un inovācija (SZF_079)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt daudzpusīgu ieskatu inovāciju un radošuma teorijās, kā arī attīstīt studentu radošās problēmu risināšanas spējas. Kurss liek uzsvaru uz praktiskajām nodarbībām un spēlēm, kas attīsta oriģinālo pieeju meklēšanu un radina vienmēr saskatīt vairākas alternatīvas.
Priekšzināšanas
Mikroekonomika, makroekonomika.
Rezultāti
1.Veiksmīgas kursa apguves rezultātā studenti iegūst zināšanas par inovāciju teorijām un to vēsturisko attīstību, kā arī par inovāciju pētniecības instrumentiem un iespējām. Tiek iegūtas zināšanas par inovācijas veicinošiem faktoriem, svarīgākajām radošuma attīstības metodēm un instrumentiem.
1.Kursa ietvaros, studenti spēj orientēties atšķirīgajos inovāciju rādītājos, izprot jauno produktu ieviešanas procesus uzņēmumos, kā arī spēj radīt un kritiski izvērtēt vairākas oriģinālas alternatīvas ar uzņēmējdarbību saistītajām problēmām.
1.Studiju kurss palīdz attīstīt radošās domāšanas un problēmu risināšanas kompetences, kā arī attīsta patstāvīgas domāšanas ieradumu.
Plānojums
| Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
|---|---|---|---|---|---|
| Starptautiskās attiecības - Eiropas studijas | 3 | 1. cikla (Bakalaura) | Ierobežota izvēle | Kristaps Zaļais | |
| Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika | 5 | 1. cikla (Bakalaura) | Ierobežota izvēle | Kristaps Zaļais | |
| Starptautiskais mārketings un reklāma | 5 | 1. cikla (Bakalaura) | Ierobežota izvēle | Kristaps Zaļais |