Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Sporta teorijas katedra
ECTS:3
Kursa vadītājs:Rūdolfs Nerets
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Sporta zinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Citas veselības un sporta zinātņu apakšnozares; Veselības un sporta zinātnes

Mērķis

Pilnveidot studentu teorētiskās zināšanas un praktiskās kompetences sporta biznesa un inovāciju vadībā digitālajā laikmetā, attīstot spēju analizēt, plānot un īstenot efektīvas sporta organizāciju stratēģijas, izmantojot finanšu, ekonomikas, mārketinga un biznesa izlūkošanas rīkus, kā arī inovāciju un tehnoloģiju risinājumus. Kurss sagatavo studentus kritiski izvērtēt sporta nozares attīstības dinamiku, pielietot digitālās tehnoloģijas stratēģiskajā pārvaldībā un veicināt inovatīvu pieeju sporta uzņēmējdarbības ilgtspējīgai attīstībai.

Priekšzināšanas

Nepieciešamas zināšanas ētikā.

Rezultāti

Zināšanas

1.Tiek apgūtas padziļinātas zināšanas par sporta biznesa un inovāciju vadības principiem digitālajā laikmetā, aptverot sporta organizāciju stratēģiskās vadības, finanšu, ekonomikas, mārketinga un digitālās transformācijas aspektus. Iegūta izpratne par biznesa izlūkošanas rīku un inovāciju platformu pielietojumu sporta uzņēmējdarbības attīstībā un nozares dinamiku globālā vidē.

Prasmes

1.Spēj analizēt sporta uzņēmējdarbības vidi un identificēt galvenos vadības izaicinājumus; plānot un īstenot sporta organizāciju attīstības stratēģijas; pielietot finanšu un ekonomikas instrumentus efektīvas pārvaldības nodrošināšanai; izmantot digitālos un datu analīzes rīkus mārketinga un komunikācijas stratēģiju īstenošanā; attīstīt sporta inovāciju un jaunuzņēmumu idejas, izprotot MVP veidošanas procesu un inovāciju ekosistēmu.

Kompetences

1.Spēj patstāvīgi analizēt un izvērtēt sporta organizāciju finansiālo un stratēģisko darbību, pieņemt pamatotus lēmumus, balstoties uz datiem un biznesa inteliģences rīkiem. Prot plānot un īstenot sporta pasākumus, ņemot vērā ekonomisko, sociālo un vides ietekmi. Spēj izstrādāt un īstenot mārketinga un inovāciju stratēģijas, attīstīt sporta jaunuzņēmumu idejas līdz MVP līmenim, kā arī piesaistīt partnerus un finansējumu sporta uzņēmējdarbības attīstībai.