Sporta pedagoģijas attīstības tendences (DN_219)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt studējošajiem spēju izprast jaunākās sporta pedagoģijas teorijas un ar tām saistītos pētījumus sporta izglītības un sporta treniņu procesa kontekstā, kā arī nodrošināt pārskatu par tās attīstību un jaunākajiem pētījumiem sporta izglītībā un sporta didaktikā (pedagoģijā), kā arī dažādās jomās, kas sekmē šo zināšanu izmantošanu praksē; attīstīt prasmi analizēt un izvērtēt sporta izglītības situācijas, moderno izglītības tehnoloģiju pielietošanas prasmi.
Priekšzināšanas
Sporta pedagoģijas pamati, Sporta veidu didaktika, Sporta teorijas pamati, Sporta treniņu teorijas pamati bakalaura vai maģistra līmenī.
Rezultāti
1.Demonstrē zināšanas un izpratni par sporta pedagoģijai raksturīgajām zinātniskajām teorijām, modeļiem un koncepcijām, kas veido pētījuma teorētisko pamatu.
1.Kritiski izvērtē jaunāko pasaules mēroga zinātnisko pētījumu rezultātus sporta pedagoģijas pētniecības interešu jomā.
1.Kritiski izvērtē sporta pedagoģijas sasniegumus un kritiski izvērtēt savu ieguldījumu šīs disciplīnas attīstībā.
Plānojums
| Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
|---|---|---|---|---|---|
| Veselības aprūpe | 3 | 3. cikla (Doktora) | Ierobežota izvēle | ||
| Veselības aprūpe (apakšprogramma Farmācija) | 4 | 3. cikla (Doktora) | Ierobežota izvēle | ||
| Veselības aprūpe (apakšprogramma Psiholoģija) | 4 | 3. cikla (Doktora) | Ierobežota izvēle |