Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Tatjana Boikova
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Informācijas un komunikācijas zinātne; Komunikācijas zinātne; Pedagoģija; Politikas zinātne; Sabiedrības veselība; Sociālā antropoloģija; Sociālā labklājība un sociālais darbs; Socioloģija; Tiesību zinātne; Tirgzinības un reklāma
Valoda:Angļu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība; Reģionālā ekonomika

Mērķis

Kursa mērķis ir sniegt studentiem zināšanas par globālo biznesa ekonomisko vidi un biznesa pasaules galvenajām problēmām, ar kurām saskaras mūsdienu lēmumu pieņēmēji.

Priekšzināšanas

Ekonomikas pamati.

Rezultāti

Zināšanas

1.Sekmīgi apgūstot kursu, students zinās globālās ekonomikas aktualitātes, kā globālie ekonomiskie spēki iedarbojas uz atsevišķu valsti, globalizācijas virzītājspēkiem un globālā biznesa starptautisko tirdzniecību un finanšu vidi, kāpēc uzņēmumi kļūst multinacionāli, galvenās tendences starptautiskajām kapitāla plūsmām un daudznacionālo investīciju dinamikā, starptautiskās tirdzniecības modeļiem.

Prasmes

1.Studenti iegūs šādas prasmes:
• analizēt galvenās pasaules ekonomikas attīstības tendences;
• novērtēt globālā biznesa stāvokli pasaules ekonomikā;
• atklāt globālajam biznesam aktuālos jautājumus mainīgajā pasaules ekonomikā;
• pielietot starptautiskās ekonomikas teoriju saistībā ar reāliem globāla biznesa jautājumiem;
• noteikt nosacījumus, veiksmīgai ienākšanai jaunos starptautiskajos tirgos.

Kompetences

1.Studenti spēs atklāt galvenos izaicinājumus globālajā ekonomikā: tirdzniecībā, finansēs un tehnoloģiju attīstībā, analizēt globālo biznesa uzvedību mainīgajā starptautiskajā vidē, izzināt globālā biznesa perspektīvas augošās starptautiskās konkurences apstākļos, novērtēt starptautiskās tirdzniecības ieguvumus, precizēt globālā biznesa konkurētspējas paaugstināšanas faktorus pasaules ekonomikā. Studenti būs kompetenti svarīgākajos globālā biznesa jautājumos starptautiskajā vidē.