Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Tatjana Boikova
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Informācijas un komunikācijas zinātne; Komunikācijas zinātne; Pedagoģija; Politikas zinātne; Sabiedrības veselība; Sociālā antropoloģija; Sociālā labklājība un sociālais darbs; Socioloģija; Tiesību zinātne; Tirgzinības un reklāma
Valoda:Angļu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība; Reģionālā ekonomika

Mērķis

Kursa mērķis ir sniegt studentiem zināšanas par globālajām tendencēm starptautiskajā tirdzniecībā un finansēs un virzīt studentus vispusīgai izpratnei par jebkādu informāciju par pasaules ekonomikas attīstību.

Priekšzināšanas

Ekonomikas pamati.

Rezultāti

Zināšanas

1.Šis kurss aptver pašreizējās norises pasaules ekonomikā, tostarp starptautisko tirdzniecību, starptautisko kapitāla kustību un starptautiskās finanses. Kurss iepazīstina studentus ar atvērtās ekonomikas modeļu analīzes loģiku un metodi, kā arī aplūko tirdzniecības modeļus, tirdzniecības politiku un atvērtās ekonomikas makroekonomikas politiku. Kurss koncentrējas uz globālās ekonomikas institūcijām, reģionālajiem tirdzniecības līgumiem, diskusijām par šādu vienošanos izmaksām un ieguvumiem.

Prasmes

1.Studenti iegūs šādas prasmes:
• analizēt dažādas ekonomiskās attīstības stratēģijas globalizācijas kontekstā;
• novērtēt starptautiskās tirdzniecības modeļus;
• atrast efektīvus starptautiskās tirdzniecības politikas un reģionālo tirdzniecības līgumu instrumentus;
• izskaidrot līdzsvaru valūtas tirgū;
• izmērīt kapitāla plūsmu ietekmi.

Kompetences

1.Studenti spēs analizēt pasaules ekonomikas attīstības problēmas, atklāt atšķirības starp starpnozaru tirdzniecību (intraindustry trade) un starpnozaru tirdzniecību (interindustry trade) un raksturot tarifu un netarifu barjeru ietekmi uz tirdzniecību, kā tarifi aizsargā vietējās nozares no ārvalstu konkurences, izprast, kā mainās valūtas maiņas kurss ietekmē izlaidi un cenu līmeni, lai biznesa stratēģijā integrētu vietējās un globālās perspektīvas.