Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Komunikācijas fakultāte
Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Marta Herca
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:Bakalaura
Mērķauditorija:Informācijas un komunikācijas zinātne
Valoda:Angļu, Latviešu
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne; Komunikācijas teorija

Mērķis

Sabiedrisko attiecību studentiem kursa laikā ir uzdevums izpētīt un novērtēt Studentu medija "Skaļāk" lapas un sociālo tīklu kontu performanci, veikt studentu aptauju par lietošanas paradumiem un noskaidrot satura preferences, izpētīt citu mediju kampaņas; balstoties uz iegūtajiem datiem un zināšanām, izveidot sociālo tīklu kampaņu, lai piesaistītu jaunus lietotājus un paaugstinātu lietotāju sesiju kvalitāti.

Priekšzināšanas

Apgūts kurss "Ievads studijās un specialitātē"

Rezultāti

Zināšanas

Interneta medija sabiedrisko attiecību nodaļas darbs.

Prasmes

Spēja plānot, organizēt sabiedrisko attiecību pasākumus kāda konkrēta produkta vai visa medija vajadzībām.

Kompetences

Spēj profesionālā valodā veikt saturisku un tehnisku sabiedrisko attiecību aktivitāšu analīzi.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.