Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:6
Kursa vadītājs:Līga Ozoliņa
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Tirgzinības un reklāma; Uzņēmējdarbības vadība
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība

Mērķis

Iegūt praktiskas iemaņas zinātniskā darba izstrādāšanā, paplašinot un sistematizējot teorētiskās zināšanas un apgūstot prasmi tās pielietot izvēlētā temata izpētē, problēmu formulēšanā un pamatotu secinājumu un priekšlikumu izstrādāšanā.

Priekšzināšanas

Mikroekonomika, makroekonomika, ekonomisko pētījumu metodoloģija.

Rezultāti

Zināšanas

1.Iegūt zināšanas par pētniecisko darbu veidošanu un tam pielietojamās metodes.

Prasmes

1.Prast veikt pētījumu un veikt datu analīzi, kā arī apkopot dažādas teorijas un paust savu viedokli par tām. Kā arī izdarīt secinājumus par veikto pētniecisko darbu.

Kompetences

1.Būt spējīgam prezentēt savu pētniecisko darbu, kā arī to aizstāvēt un izteikties par uzdotajiem jautājumiem.