Trenera psiholoģiskā kompetence un līderība sportā (VPUPK_411)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Attīstīt studentu spēju analizēt treneru psiholoģiskās kompetences un līderības pieejas, izvērtēt to ietekmi uz sportistu attīstību un komandas funkcionēšanu, un pielietot komunikācijas, emocionālās inteliģences un sadarbības prasmes profesionālajā darbībā sporta vidē.
Priekšzināšanas
Nav nepieciešamas
Rezultāti
1.Spēj parādīt padziļinātas zināšanas un izpratni par trenera personības iezīmēm, emocionālās inteliģences nozīmi, komandas dinamiku, komunikācijas veidiem, līderības stiliem un starpdisciplināras sadarbības principiem, integrējot teorētiskos modeļus un aktuālos pētījumus sporta psiholoģijas un pedagoģijas kontekstā.
1.Spēj patstāvīgi analizēt un izvērtēt psiholoģiskos, emocionālos un sociālos faktorus, kas ietekmē trenera darbu, pielietot emocionālās inteliģences un pašregulācijas metodes, veidot efektīvu komunikāciju un sadarboties ar citiem speciālistiem sportistu attīstības veicināšanai, kā arī pielāgot līderības pieejas dažādiem sportistu vecuma, motivācijas un attīstības līmeņiem.
1.Spēj patstāvīgi formulēt, analizēt un risināt kompleksas ar trenera psiholoģisko kompetenci un komandas vadību saistītas problēmas, pielāgojot pieejas konkrētām situācijām sporta vidē, demonstrējot ētisku atbildību, profesionālu robežu ievērošanu un ilgtermiņa domāšanu par sportista labbūtību.