Zaļā uzņēmējdarbība un Eiropas Savienības vienotais tirgus (SBUEK_249)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Attīstīt studentu izpratni par Eiropas Savienības vienotā tirgus transformāciju, kā arī zaļo uzņēmējdarbību, tās regulējumu, to balstot uz pētījumos apstiprinātām zināšanām, un attīstīt, ilgtspējīga biznesa veidošanai, nepieciešamās prasmes.
Priekšzināšanas
Bakalaura līmeņa zināšanas uzņēmējdarbībā, makroekonomikā un tiesībās.
Rezultāti
Informētība par ES vienoto tirgu un zaļo uzņēmējdarbību, tās sociālekonomiskajiem un regulatīvajiem aspektiem. Zināšanas par faktiem un datiem, koncepcijām un idejām, kas apliecina izpratni par studiju kursa priekšmetu, zaļās uzņēmējdarbības biznesa modeli un faktoru dinamiku.
Zināšanas par zaļās uzņēmējdarbības pamatkoncepcijām un vienotā tirgus un zaļas transformācijas tendencēm. Orientēsies tehnoloģiju attīstības tendencēs, kas skar zaļās uzņēmējdarbības pētījumus un inovācijas.
Spēs pielietot zināšanas par uzņēmējdarbības vadību un pārrunu vadību zaļas uzņēmējdarbības kontekstā.
• Spēj identificēt tendences un rast radošus risinājumus, izmantojot zinātnisku pieeju, zaļā uzņēmējdarbībā, ekonomikā un inovāciju jomās mainīgajā problemātikā;
• spēj demonstrēt izpratni par vienotā tirgus sociāli ekonomiskās sistēmas transformācijas īpašo raksturu un transformācijas potenciālu mūsdienu apstākļos;
• spēj izprast tendences zaļās uzņēmējdarbības un ilgtspējīgas uzņēmējdarbības izaugsmei un ieviešanai, kā arī zināšanas par analīzes metodēm, kas palīdz noteikt inovācijas un digitalizācijas pārveidošanas potenciālu un to ietekmi uz uzņēmējdarbību;
• spēj patstāvīgi analītiski apkopot informāciju no dažādiem avotiem, to kritiski izvērtēt un korekti to atspoguļot;
• spēj strukturēti analītiski un lakoniski koncentrēti formulēt informāciju rakstiski, precīzi izteikties un argumentēti diskutēt par zaļas industriālas politikas, zaļas uzņēmējdarbībās, pārrunas procesa vispārīgiem un specifiskiem aspektiem;
• spēj izmantot atbilstošas praktiskās un teorētiskās zināšanas un prasmes profesionālajā biznesa vadībā un pētnieciskajā (zinātnes) darbā, apzinoties savas darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību.
• Svarīgāko prasmju izveide, kas labvēlīgi ietekmēs studējošo karjeru;
• spēja apkopot pētniecisko diskusiju rezultātus, analizēt ekonomikas statistiku;
• kritiski apspriest zaļas uzņēmējdarbības jautājumus un izstrādāt īsus ziņojumus par aktuālajām zaļās uzņēmējdarbības un vienotā tirgus tendencēm un to ietekmi uz biznesa attīstību.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Brīvās izvēles studiju kursi, C-kursi | 2 | Free choice |