Pārlekt uz galveno saturu

Digitālā mārketinga iespējas veselības veicināšanas jomā

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:4.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:11.04.2023 08:54:16
Par studiju kursu
Kursa kods:SUUK_239LKI līmenis:Visiem līmeņiem
Kredītpunkti:2.00ECTS:3.00
Zinātnes nozare:Sporta zinātneMērķauditorija:Zobārstniecība; Sabiedrības veselība; Ārstniecība; Rehabilitācija; Sporta treneris; Farmācija; Veselības vadība
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Una Veseta
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Sporta un uztura katedra
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:Rīga, Cigoriņu iela 3, spkatrsu[pnkts]lv, +371 67611559
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)12Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas24
Nodarbības (skaits)12Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas24
Kopā kontaktstundas48
Nepilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)6Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas12
Nodarbības (skaits)6Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas12
Kopā kontaktstundas24
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Ieinteresība sportā, veselības veicināšanas un labsajūtas sfērās.
Mērķis:
Radīt priekšstatu par digitālo mārketingu un satura izstrādes rīkiem, komunikācijas kanāliem veselības veicināšanas jomā.
Tēmu saraksts (pilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Digitālā mārketinga vēsture un attīstība. Aktuālās tendences.Lekcijas2.00auditorija
2Mārketinga pamati. Mārketinga modeļi B2B/B2C. Zīmola pozīcija tirgū, konkurenti.Lekcijas2.00auditorija
3Digitālā mārketinga satura izstrādes pamati. Formāts, kompozīcija un citi tehniski aspekti. Satura izstrādes programmatūras un tīmekļa rīki. Canva.Lekcijas4.00auditorija
4Praktiskais darbs ar rīku Canva.Nodarbības4.00auditorija
5Digitālie komunikācijas kanāli. Sociālie tīkli. Tīmekļvietnes, google adwords, sociālie tīkli.Lekcijas2.00auditorija
6Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.Lekcijas2.00auditorija
7Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.Nodarbības8.00auditorija
Tēmu saraksts (nepilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Digitālā mārketinga vēsture un attīstība. Aktuālās tendences.Lekcijas1.00auditorija
2Mārketinga pamati. Mārketinga modeļi B2B/B2C. Zīmola pozīcija tirgū, konkurenti.Lekcijas1.00auditorija
3Digitālā mārketinga satura izstrādes pamati. Formāts, kompozīcija un citi tehniski aspekti. Satura izstrādes programmatūras un tīmekļa rīki. Canva.Lekcijas2.00auditorija
4Praktiskais darbs ar rīku Canva.Nodarbības2.00auditorija
5Digitālie komunikācijas kanāli. Sociālie tīkli. Tīmekļvietnes, google adwords, sociālie tīkli.Lekcijas1.00auditorija
6Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.Lekcijas1.00auditorija
7Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.Nodarbības4.00auditorija
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
Praktiskais uzdevums. Pēc izvēles izstrādāt kampaņas plānu zīmolam. Veicamie uzdevumi: • Aizpildīta darba lapa (kā arī sociālo tīklu komunikācijas laika plāns); • Prezentācijas izstrāde un prezentēšana kursa biedriem.
Vērtēšanas kritēriji:
1. Praktiskā uzdevuma izpilde (50% no gala vērtējuma) 2. Apmeklējums vismaz 90% 3. Teorijas eksāmens (50% no gala vērtējuma)
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Eksāmens (Rakstisks)
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):Eksāmens (Rakstisks)
Studiju rezultāti
Zināšanas:Studiju kursa apguves rezultātā rodas izpratne par digitālā mārketinga nozari un aktuālajām tendencēm digitālajā vidē. Studiju kursā apgūtās tēmas nodrošina pamatu, lai uzsāktu mērķtiecīgu komunikāciju digitālajā vidē veselības veicināšanas jomā.
Prasmes:Kursa laikā tiek iegūtas prasmes komunikācijas mērķu definēšanā, digitālo mārketinga kampaņu izstrādē. Spēs saprast dažādas mārketinga stratēģijas veselības veicināšanas jomā. Atbilstoši izvēlētajiem mērķiem, prot definēt komunikatīvos vēstījumus un pielāgot digitālos komunikācijas kanālus. Iegūtas prasmes izmantot satura izstrādes rīku Canva.
Kompetences:Izmantojot iegūtās zināšanas un prasmes, studējošie spēs veidot mārketinga kampaņas, izstradāt saturu un pielāgot dažādus digitālos komunikācijas kanālus, lai veiksīmigi popularizētu veselības veicināšanas profesijas, paaugstinātu finansiālo labklājību un nodrošinātu iespēju palīdzēt cilvēkiem, kam nav iespējams apmeklēt vizītes klātienē. Digitālā mērketinga zināšanas palielina konkurētspēju veselības nozarē, vienlaikus padarot pakalpojumus pieejamus plašākai sabiedrības daļai.
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
1Rogers, J. (2021). The Digital Marketing Landscape (ISSN). New York: Business Expert Press.
2Kumar, S. (2020). Digital Marketing Insights. Associated Publishing Company.
Papildu literatūra
1Westerman, D., Spence, P. & Van der Heide, B. (2014). Social Media as Information Source: Recency of Updates and Credibility of Information.
2Obar, J.A. and Wildman, S. (2015). Social media definition and the governance challenge: An introduction to the special issue. Telecommunications policy, 39(9). 745-750.
3Wilde, S. (2013). Viral Marketing Within Social Networking Sites: The Creation of an Effective Viral Marketing Campaign. Hamburg: Diplomica Verlag GmbH.
4Chaffey, D., Smith P. R. (2013). E-marketing Excellence: Planning and Optimizing Your Digital Marketing. Oxon: Routledge.
Citi informācijas avoti
1https://lifefitness.ru/news/fitnes-trendy-2021-goda
2https://gusarov-group.by/digital-marketing-uzhe-ne-tot-razb…
3https://www.gemius.lv/visi-raksti/category/veseliba.html
4https://www.communicationmonitor.eu/2021/05/21/ecm-european…
5https://www.thoughtshift.co.uk/digital-marketing-strategies…
6https://creatitive.com/new-online-fitness-marketing-strateg…
7https://www.uschamber.com/co/good-company/launch-pad/pandem…
8Levinson, J. C., Gibson, S. (2010). Guerilla Social Media Marketing. Canada: Entrepreneur Media Inc.
9Brügger, N. (2012). When the present web is later the past: web historiography, digital history and internet studies.