Pārlekt uz galveno saturu

Patērētājiem zīmols ir kā signāls, kas palīdz ātri atpazīt zīmolu, ar kuru tiem ir bijusi iepriekšēja pieredze, un, kurš patērētājam sagādā pozitīvas emocijas. Zīmols atspoguļo uzņēmuma reputāciju, darbības un vērtības patērētāju prātā. Arvien vairāk zīmoli izjūt spiedienu gan no patērētājiem, gan valdības, gan nevalstiskām organizācijām un investoriem[1] par ilgtspējas veicināšanu un iekļaušanu zīmola stratēģijā. Tas, savukārt, nozīmē radikālu izmaiņu īstenošanu visos departamentos, kuri darbojas uzņēmumā.[2] Izjustais spiediens ir pateicoties tam, lai zīmoli iesaistītos cilvēku un planētas aizsardzībā, jo 21. gadsimtā viens no aktuāliem tematiem ir saistīts ar ilgtspēju un ilgtspējīgu attīstību.

Atpakaļ uz kalendāru
Reģistrācija beigusies vai nav brīvu vietu.