.
Stratēģiskā zīmolvedība (DN_133)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Doktorantūras nodaļa
ECTS:3
Kursa vadītājs:Tatjana Muravska
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:3. cikla (Doktora)
Mērķauditorija:Vadībzinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība; Tirgzinība
Mērķis
Sniegt zināšanas par zīmolvedības būtību un specifiku starptautiskajā biznesa vidē, par zīmolu uzturēšanu, par zīmola komunikācijas elementiem.
Priekšzināšanas
Uzņēmējdarbības vadība, mārketings, starptautiskais mārketings
Rezultāti
Zināšanas
1.Iegūs zināšanas par zīmolvedības būtību un specifiku starptautiskajā biznesa vidē.
Prasmes
1.Pratīs izveidot zīmolus un veikt to vadību starptautiskajā biznesa vidē.
Kompetences
1.Būs ieguvuši nepieciešamās zināšanas un praktiskās iemaņas zīmolvedībā starptautiskajā biznesa vidē.