Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Doktorantūras nodaļa
ECTS:3
Kursa vadītājs:Tatjana Muravska
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:3. cikla (Doktora)
Mērķauditorija:Vadībzinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība; Tirgzinība

Mērķis

Sniegt zināšanas par zīmolvedības būtību un specifiku starptautiskajā biznesa vidē, par zīmolu uzturēšanu, par zīmola komunikācijas elementiem.

Priekšzināšanas

Uzņēmējdarbības vadība, mārketings, starptautiskais mārketings

Rezultāti

Zināšanas

1.Iegūs zināšanas par zīmolvedības būtību un specifiku starptautiskajā biznesa vidē.

Prasmes

1.Pratīs izveidot zīmolus un veikt to vadību starptautiskajā biznesa vidē.

Kompetences

1.Būs ieguvuši nepieciešamās zināšanas un praktiskās iemaņas zīmolvedībā starptautiskajā biznesa vidē.