Produktu un pakalpojumu izstrāde un pārvaldība (SZF_163)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Šī kursa mērķis ir nodrošināt studentiem zināšanas un prasmes, lai efektīvi pārvaldītu un veicinātu inovāciju produktu izstrādē, pielāgotu produktus mainīgajām tirgus prasībām, identificētu biznesa iespējas, izmantojot dažādas izpētes metodes, un stratēģiski plānotu visu attīstības procesu no koncepcijas līdz gatavam produktam.
Priekšzināšanas
Studentiem jābūt vispārējām biznesa pamatzināšanām, pieredzei grupu darbā, pamata analītiskajām prasmēm un izpratnei par tirgus izpēti.
Rezultāti
1.Izskaidrot galvenos produktu vadības principus, stratēģijas un inovācijas pieejas produktu un pakalpojumu izstrādē.
1.Pielietot izpētes metodes, lai izpētītu biznesa iespējas un pārveidotu tās produktu prasībās.
1.Pārraudzīt un vadīt galvenās produktu izstrādes fāzes, sākot ar koncepciju un beidzot ar stratēģisko plānošanu.
Plānojums
| Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
|---|---|---|---|---|---|
| Digitālās stratēģijas un mākslīgā intelekta vadība | 1 | 2. cikla (Maģistra) | Obligāts | Jānis Lanka | |
| Digitālās stratēģijas un mākslīgā intelekta vadība | 1 | 2. cikla (Maģistra) | Obligāts | Jānis Lanka |