Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:6
Kursa vadītājs:Romāns Putāns
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne
Valoda:Angļu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība

Mērķis

Šī kursa mērķis ir nodrošināt studentiem zināšanas un prasmes, lai efektīvi pārvaldītu un veicinātu inovāciju produktu izstrādē, pielāgotu produktus mainīgajām tirgus prasībām, identificētu biznesa iespējas, izmantojot dažādas izpētes metodes, un stratēģiski plānotu visu attīstības procesu no koncepcijas līdz gatavam produktam.

Priekšzināšanas

Studentiem jābūt vispārējām biznesa pamatzināšanām, pieredzei grupu darbā, pamata analītiskajām prasmēm un izpratnei par tirgus izpēti.

Rezultāti

Zināšanas

1.Izskaidrot galvenos produktu vadības principus, stratēģijas un inovācijas pieejas produktu un pakalpojumu izstrādē.

Prasmes

1.Pielietot izpētes metodes, lai izpētītu biznesa iespējas un pārveidotu tās produktu prasībās.

Kompetences

1.Pārraudzīt un vadīt galvenās produktu izstrādes fāzes, sākot ar koncepciju un beidzot ar stratēģisko plānošanu.

Plānojums

Plānošanas periods:2025. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Digitālās stratēģijas un mākslīgā intelekta vadība12. cikla (Maģistra)ObligātsJānis Lanka
Digitālās stratēģijas un mākslīgā intelekta vadība 12. cikla (Maģistra)ObligātsJānis Lanka