.
Patērētāju uzvedība (SZF_224)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
ECTS:3
Kursa vadītājs:Kristīne Blumfelde-Rutka
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Tirgzinības un reklāma; Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība
Mērķis
Veidot studentiem padziļinātu izpratni par patērētāju uzvedības jēdzienu, to ietekmējošajiem faktoriem un aspektiem. Kurss iepazīstina ar patērētāju uzvedības pamatiem un teorētiskajām pieejām, vienlaikus uzsverot ilgtspējas nozīmi patēriņa paradumu veidošanā, uzņēmumu stratēģijās un tirgus attīstībā.
Priekšzināšanas
Mikroekonomika, makroekonomika.
Rezultāti
Zināšanas
1.Paskaidrot patērētāju uzvedības jēdzienu un galvenās teorētiskās pieejas.
Prasmes
1.Spēj analizēt patērētāju uzvedības tendences un integrēt tās uzņēmuma mārketinga aktivitātēs.
Kompetences
1.Pieņemt pamatotus lēmumus, balstoties uz datu analīzi un ilgtspējas principiem.
Plānojums
Plānošanas periods:2026. gada pavasara semestris
| Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
|---|---|---|---|---|---|
| Starptautiskais mārketings un reklāma | 4 | 1. cikla (Bakalaura) | Ierobežota izvēle |