Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Kristīne Blumfelde-Rutka
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Tirgzinības un reklāma; Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība

Mērķis

Veidot studentiem padziļinātu izpratni par patērētāju uzvedības jēdzienu, to ietekmējošajiem faktoriem un aspektiem. Kurss iepazīstina ar patērētāju uzvedības pamatiem un teorētiskajām pieejām, vienlaikus uzsverot ilgtspējas nozīmi patēriņa paradumu veidošanā, uzņēmumu stratēģijās un tirgus attīstībā.

Priekšzināšanas

Mikroekonomika, makroekonomika.

Rezultāti

Zināšanas

1.Paskaidrot patērētāju uzvedības jēdzienu un galvenās teorētiskās pieejas.

Prasmes

1.Spēj analizēt patērētāju uzvedības tendences un integrēt tās uzņēmuma mārketinga aktivitātēs.

Kompetences

1.Pieņemt pamatotus lēmumus, balstoties uz datu analīzi un ilgtspējas principiem.

Plānojums

Plānošanas periods:2026. gada pavasara semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Starptautiskais mārketings un reklāma41. cikla (Bakalaura)Ierobežota izvēle