Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Lelde Smilte-Breča , Lelde Smilte-Breča
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Ārstniecība
Valoda:Angļu, Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Klīniskā medicīna

Mērķis

Sniegt studentiem pamatzināšanas par ģimenes funkcionēšanu, funkcionālu un disfunkcionālu ģimeni, šo jēdzienu nozīmi slimību patoģenēzes un salutoģenēzes procesos, kā arī individuālo attīstību ģimenes kontekstā, dažādu ģimenes locekļu nozīmi bērna fiziskajā un psihoemocionālajā attīstībā.

Priekšzināšanas

Anatomija, fizioloģija, embrioloģija.

Rezultāti

Zināšanas

1.Studiju kursa apguves rezultātā studenti spēj definēt funkcionālās un disfunkcionālās ģimenes jēdzienu un būtību, šo jēdzienu nozīmi slimību patoģenēzes un salutoģenēzes procesos, kā arī spēj definēt ģimenes nozīmi bērna fiziskajā un psihoemocionālajā attīstībā, analizēt visu šo jēdzienu klīnisko nozīmi slimību un traucējumu diagnostikas un terapeitisko attiecību veidošanas procesos.

Prasmes

1.Studiju kursa apguves rezultātā studējošie pratīs analizēt ģimenes funkcionēšanas pamatprocesus, individuālās psihoemocionālās attīstības procesa aspektus, izmantot tos klīnisko gadījumu analīzē.

Kompetences

1.Interpretēt funkcionālus un disfunkcionālus procesus ģimenē, interpretēt bērna psihoemocionālās attīstības jēdzienus.

Plānojums

Plānošanas periods:2026. gada pavasara semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Medicīna62. cikla (Maģistra)Ierobežota izvēle
Medicīna62. cikla (Maģistra)Ierobežota izvēle
Medicīna 52. cikla (Maģistra)Ierobežota izvēle