.
Digitālā mārketinga stratēģija un taktika (KSK_281)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Komunikācijas fakultāte
Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Lāsma Šķestere
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:Bakalaura
Mērķauditorija:Informācijas un komunikācijas zinātne
Valoda:Angļu, Latviešu
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne
Mērķis
Iepazīstināt studentus ar to, kā digitālā mārketinga iespējas var palīdzēt sasniegt jebkura uzņēmuma mērķus, un ļaut studentiem apgūtās zināšanas pielietot praktiskos semināros.
Priekšzināšanas
Nav.
Rezultāti
Zināšanas
par digitālā mārketinga būtību, principiem, kampaņu izstrādi un sasniegto rezultātu novērtēšanu
Prasmes
izstrādāt digitālā mārketinga kampaņu, radīt atbilstošu saturu (satura mārketings), izvēlēties un pielietot pareizākās datu vākšanas un rezultātu novērtēšanas metodes un rīkus
Kompetences
digitālā mārketinga stratēģija un taktika plānošana, realizācija un novērtēšana, spējot piedāvāt piemērotāko saturu (satura mārketings)
Plānojums
Plānošanas periods:2022. gada rudens semestris
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sabiedriskās attiecības, SA | 5 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Elita Račiņa |