.
Digitālā mārketinga stratēģija un taktika (KSK_281)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
ECTS:3
Kursa vadītājs:Ruta Siliņa
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Informācijas un komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija
Mērķis
Iepazīstināt studentus ar to, kā digitālā mārketinga iespējas var palīdzēt sasniegt jebkura uzņēmuma mērķus, un ļaut studentiem apgūtās zināšanas pielietot praktiskos semināros.
Priekšzināšanas
Nav.
Rezultāti
Zināšanas
1.Par digitālā mārketinga būtību, principiem, kampaņu izstrādi un sasniegto rezultātu novērtēšanu.
Prasmes
1.Izstrādāt digitālā mārketinga kampaņu, radīt atbilstošu saturu (satura mārketings), izvēlēties un pielietot pareizākās datu vākšanas un rezultātu novērtēšanas metodes un rīkus.
Kompetences
1.Digitālā mārketinga stratēģija un taktika plānošana, realizācija un novērtēšana, spējot piedāvāt piemērotāko saturu (satura mārketings).