Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Agita Lūse
Līmenis:3. cikla (Doktora)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne; Bibliotēkzinātne

Mērķis

Veicināt zināšanas par galvenajiem virzieniem pēdējo gadu desmitu sociālantropoloģiskos pētījumos par komunikācijas praksēm un mediju industriju, par pētījumos izmantotajām teorētiskajām perspektīvēm un pētniecības metodēm, par konstatētajām pārmaiņām mediju izmantojumā un komunikācijas paņēmienos, stilos, amplitūdā dažādos pasaules reģionos, atšķirīgās sociāli ekonomiskās, profesionālās, etniskās, reliģiskās grupās.

Priekšzināšanas

Komunikācijas un kultūras teorijas.

Rezultāti

Zināšanas

Apgūstot studiju kursu, studējošie būs ieguvuši zināšanas par galvenajiem virzieniem pēdējo gadu desmitu sociālantropoloģiskos pētījumos par komunikācijas praksēm un mediju industriju, par pētījumos izmantotajām teorētiskajām perspektīvēm un pētniecības metodēm, par konstatētajām pārmaiņām mediju izmantojumā un komunikācijas paņēmienos, stilos, amplitūdā dažādos pasaules reģionos, atšķirīgās sociāli ekonomiskās, profesionālās, etniskās, reliģiskās grupās. Zināšanas tiks vērtētas pēc tā, cik labi studējošais pārzina nodarbībās apspriestās etnogrāfijas un orientējas komunikācijas antropoloģijas pamatjēdzienos.

Prasmes

Apgūstot studiju kursu, studējošajiem būtu jāprot pamatot sociālantropoloģisku pieeju komunikācijas izpētei priekšrocības un trūkumus, jāprot kritiski izvērtēt šādas pieejas ietvaros veiktu pētījumu metodoloģija un veidot savu argumentāciju par komunikācijas prakšu atkarību no kultūras, sociālā, politiskā, tehnoloģiskā u.tml. konteksta.

Kompetences

Spēja studiju kursa apguves gaitā aplūkotajos tekstos izvirzītos teorētiskos skatījumus un argumentācijas paraugus izmantot, veidojot spriedumus par savā profesionālajā darbībā novērotajām komunikācijas praksēm.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.