Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Renāte Cāne
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne; Tirgzinības un reklāma
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Ekonomika; Tirgzinība

Mērķis

Veidot izpratni par reputāciju kā būtisku organizācijas nemateriālo aktīvu, tās nozīmi un iespējām organizācijas attīstībā, sniegt zināšanas par reputācijas veidošanas un vadības stratēģijām un korporatīvo sociālo atbildību kā vienu no tām, kā arī veidot profesionālās kompetences reputācijas un sociālās atbildības komunikācijā organizācijās.

Priekšzināšanas

Korporatīvās komunikācijas pamati, sabiedrisko attiecību teorija un prakse, organizāciju vadība.

Rezultāti

Zināšanas

Studiju kursa apguves rezultātā studējošie iegūst zināšanas par:
• reputāciju kā būtisku faktoru mūsdienu sabiedrībā un tās ietekmi uz organizācijas ilgtspēju un saimniecisko darbību;
• galvenajām reputācijas vadības stratēģijām un to izvēles pamatprincipiem;
• reputācijas vadības komunikācijas kanāliem un instrumentiem;
• korporatīvo sociālo atbildību kā vienu no galvenajiem reputācijas vadības virzieniem organizācijā.

Prasmes

Studiju kursa apguves rezultātā studējošie pratīs:
• atpazīt, analizēt un arī izmantot korporatīvās reputācijas vadības stratēģijas un taktikas;
• veidot reputācijas vadības un sociālās atbildības komunikāciju, atbilstoši izvēlētajām stratēģijām un taktikām.

Kompetences

Pēc studiju kursa apguves studējošie patstāvīgi spēs orientēties:
• korporatīvās reputācijas un sociālās atbildības kritērijos un pamatprincipos, to dažādajās izpausmēs sociālajos, politiskajos un uzņēmējdarbības procesos;
• korporatīvās reputācijas un sociālās atbildības vadības un komunikācijas jautājumos.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Stratēģiskā un sabiedrisko attiecību vadība, SSAM3MaģistrsIerobežota izvēleRenāte Cāne