Krīžu komunikācijas vadība un līderība (SZF_215)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Kursa mērķis ir padziļināt studentu izpratni par krīžu komunikācijas vadību. Kurss sniedz praktisku pieredzi komunikācijas stratēģiju izstrādē, veicina kritisko domāšanu un problēmu risināšanas prasmes, kas ir būtiskas efektīvai krīzes pārvaldībai un reputācijas atjaunošanai.
Priekšzināšanas
Zināšanas par komunikāciju darbā ar mērķauditorijām, krīžu komunikācijas pamatprincipiem.
Rezultāti
1.Pārzinās:
• Krīzes komunikācijas teorētiskos modeļus, to pielietojumu;
• Stratēģiskās komunikācijas plānošanas principus krīzes situācijās;
• Līderības nozīmi komunikācijas procesā un lēmumu pieņemšanā, krīzes apstākļos;
• Mediju un sabiedrības lomas izpratne krīzes laikā;
• Reputācijas menedžmenta pamatprincipus un ilgtermiņa ietekmes faktorus.
1.• Krīzes situāciju analīze un komunikācijas risinājumu izvēle sociālā darba kontekstā
• Stratēģisku komunikācijas plānu izstrāde, pielāgojot tos konkrētai organizācijai un situācijai
• Sadarbības īstenošana ar medijiem, sabiedrību un iekšējiem mērķauditoriju segmentiem
• Efektīva vadības komunikācija un lēmumu pamatošana spiediena situācijās
• Problēmsituāciju identificēšana un konstruktīvu risinājumu izstrāde
1.• Spēja vadīt komunikācijas procesus krīzes situācijās organizācijā vai sabiedriskā sektorā
• Spēja pieņemt atbildīgus, datos un pieredzē balstītus lēmumus komunikācijas vadībā
• Spēja kritiski izvērtēt komunikācijas stratēģijas efektivitāti un nepieciešamos uzlabojumus
• Spēja pārstāvēt organizāciju publiskajā telpā ar pārliecinošu un uzticamu komunikāciju
• Spēja vadīt starpdisciplināru komandu un koordinēt komunikāciju dažādos kanālos
Plānojums
| Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
|---|---|---|---|---|---|
| Sociālais darbs | 3 | 2. cikla (Maģistra) | Ierobežota izvēle | Lāsma Šķestere | |
| Sociālais darbs | 3 | 2. cikla (Maģistra) | Ierobežota izvēle | Lāsma Šķestere |